Thursday, January 6, 2011

KakikuTerasaKaku... Adoii!!

ari rabu lepas kaki aku terpeleok disebabkan bermain futsal..
huh pedih rasanya bagai nak nyawa ku jangka~ makk,,, aku menjerit..
Tidak lama kemudian kaki ku mula membesar.. macam belon daa..
Dak nol menghantar ak pulang ke bilik,, die membelikan aku ais untuk di tuamkan ke atas kakiku..
pada malam itu, kakiku yang membesar telah mula terasa sakit dan perit..
Dak Adli tulong mengurut kakiku untuk mengurangkan reda..
Sebelum aku tido Dak Azam pun bermurah hati untuk mengurut kakiku lagi..
malam itu dak Abang menemankanku tidor bersama2 dengan dak Azam..
Keesokan hari, hari rabu la tuh,, aku berjalan2 ke makmal fisio pelahan2..
pada waktu tengah hari,, dak Azam pn urut kakiku lagi.,. kini ak terasa semakin pulih dari kecederaan..
huh beginilah 'NIKMATNYA'..... =( besar bro..

No comments:

Post a Comment